Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2015 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page. Find your favorite here.





Sling Blade - 1996 Movie Quotes


Posted ByQuote
284 Carl? (full quote)
4184 i attend to kill you with it. (full quote)
4184 ....mustard and biskits once or twice a weak. (full quote)
4184 not ha ha funny but ha ha funny quire. (full quote)
4184 hows the fries. (full quote)
4184 .....needs gas. (full quote)
4184 i like the way you talk (full quote)
4184 i told you i dont like queers,and you become best friends with one,i told you i dont like retards,and you move one in. (full quote)
4921 1) These darn things are heavy. Hard to carry, too. /2) what's you got in there, wash? / 1) Yeah. (full quote)
4921 l: They let you out?/ m: Yeah./ l: How come?/ m: They told me I was well. Had to turn me loose./ l: Well, are you well?/ m: I reckon I feel all right. (full quote)
6218 Some people call it a kaiser blade, I call it a sling blade (full quote)
  I don't understand all of it, but I reckon I understand a great deal of it. (full quote)
6911 1- I like the way you talk. 2- I like the way you talk, too. (full quote)
7475 Carl, you sound like a race car motor. (full quote)
7475 UUUMMM, I likes musturd on my french fried potaters. (full quote)
Shadrach I don't reckon I got no reason to kill nobody. (full quote)
Shadrach 1: I like the way you talk. 2: I like the way YOU talk. (full quote)
  JR: I can tell you're a deep thinker. What are you thinking right now? BBT: Well sir, I was thinkin' I'd kinda some more of these here potaters. (full quote)
  I was fixin' to kill you with this lawnmower blade. (full quote)
12078 I like the way you talk. (full quote)
12078 The boy lives inside his heart. That's an awfully big place to live. (full quote)
  not funny haha, funny queer (full quote)
16721 I stand on the hill, not for a thrill, but for the breath of a fresh kill. Never mind the man who contemplates doin' away with license plates. He stands alone, anyhow, bakin' the cookies of discontent by the heat of the laundromat vent. Leavin' his soul! Then like in poetry I go dot-dot-dot, you know, kinda off center, then I drop down and then I go: Leavin' his soul! And partin' the waters of the medulla oblongata of---brrrrrr!---mankind! (full quote)
25270 You're a weird little shit, Frank and I don't get ya (full quote)
  I think too many good people die...that's what i think --Frank (full quote)
  You ourght not killed my little brother. I reckon he woulder had fun sometime, mmm-hmm. (full quote)
EtniesRTheDevil Well I can't understand none of it. This one begat that one and that one begat this one, and begat and begat. And then lo and behold someone said some shit to someone or another, just how retarded are you? (full quote)
34986 Yes ma'am. I need the police over here at the Wheatley house. (pause) I've killed somebody with a mower blade. (pause) Yes ma'am, I'm right sure of it. I hit him two good whacks. That second time just plumb near cut his head in two. (full quote)
34986 Hi, Karl, I'm on lunch break. These was on sale 'cause they're not fresh. Two ninety-nine a bunch plus my ten percent employee discount. Since I didn't bring you anything to our date last night, I thought you'd like to have 'em. (full quote)
34986 My daddy come to the shed out back and got me and said throw this here away and handed me a towel with somethin' in it. I went for the trash barrel there and opened up the towel to see 'cause they was a noise and somethin' movin' in it. Hit was bloody-like around that towel. Hit was a little ol' bitty baby, no bigger than a squirrel. (full quote)
34986 I feel very generous today. I feel like listening. I'm sure you have plenty to tell me. And please bore me with the details. (long pause) ) Come on Karl, who did you kill? Was it the boy? (full quote)
35588 This is what I call my sacred place, cause I come out here when I feel like being by myself. I used to come here with Karen Cross, she's kinda like my girlfriend, or used to be. We used to come out here and hold hands and talk and read books to eachother with a flashlight. She don't wanna have nothing to do with me in front of people cause I don't have any money, well mama and me I mean (full quote)
35588 You know why I want you to play ball with me? Cause it's fun. It don't matter if you ain't no good. It takes your mind off everything else. And when you're running real fast trying to score a touchdown, that's all you're thinking about. I ain't no champ but daddy always said that he was proud of me when I threw the ball around with me (full quote)
35588 Well I like the way he talks. It sounds like a race car motor idlin'. It makes me not being nervous. (full quote)
35588 You orta not talk that way. You just a boy. (full quote)
35588 Toothpaste and wat-not (full quote)
35588 what are you doing with that dang hammer? I don't rightly know, I just kindly woke up a holdin' it. (full quote)
35588 what the heck you doin with that lawn mower blade? I aim to kill you with it. (full quote)
35588 They was these 2 fellers standin'on a bridge goin' to the bathroom. One feller said that the water was cold. The other feller said the water was deep... I believe one feller come from Arkansas. Get it? (full quote)
35588 Don't you say nothin' 'bout that boy. Back to business, don't you say another word to me. I ain't a listenin' to you no more. (full quote)
  Is this the kind of retard that drools and rubs shit in his hair and all that? 'Cause I'm gonna have a hard time eatin' arund that kind of thing now....just like I am at antique furniture and midgets. I can't so much drink a glass of water around a midget or a piece of antique furniture (full quote)
  Well, I just thought I'd come by and give yall some little piece of happiness today. (full quote)
  I've had a few glasses of wine and it tends to make me a little emotional but I just want to say that I care about each and every one of you here at this table. (full quote)
  A shovel makes too much of a racket! (full quote)
  It just ain't christian keeping you locked up here at night; here, take this key; I'll let you off early tonight. Go get some cleaning supplies, toothpaste,; get yourself some magazines and hard rock candy; something to keep you busy at night. (full quote)
  I like a girl with alot of hair on her arm; it means she's got a big bush. (full quote)
10929 No, I heard you're more than friends. (full quote)
37956 Well, I don't understand none of it. This one begat that one and that one begat this one, and begat and begat and begat, and lo and behold someone says some shit to somebody - just how retarded are you? (full quote)
38042 Ain't got no gas in it. (full quote)
46800 1)How much you want fer 'em? I'll get Some of them I reckon. 2)Sixty for small and seventy-five for large. 1)Give me the big'uns. (full quote)
46800 I reckon what you'd wantin' to know is what I'ma doin' in here. I reckon the reason I'm in here cause I killed somebody. Mm-hmm. But I reckon that you'd wantin' to know is how come he killed somebody. So I reckon I'll start at the front. Mm-hmm. (full quote)
47873 I aim to kill you with it. (full quote)
marvin mcgoo Flowers is perty.I alway thought that. (full quote)
efreder (On the phone) I killed Doyle Hargraves with a lawnmower blade... yes, he's dead alright. I hit him two good whacks with it. Second one plumb near cut his head in two... It's a little ole white house, on the corner of Vine Street and some other street. Got a truck in the driveway that says Doyle Hargraves Construction on it... I'll be sittin' hear waitin' on ya. Thank you. (full quote)
efreder I don't recon you have to go with women to be a good daddy to a boy. The Bible says two men ought not lay together, but I don't recon the good Lord would send nobody like you to Hades. That boy, Frank, he lives inside of his own heart. That's an awful big place to live in. You take care of that boy. (full quote)
aab45701 i aim to kill you with it (full quote)
smiley07 Not funny ha ha, funny queer. (full quote)
smiley07 what are doing with that lawn mower blade Carl? (full quote)
grnrbbt funny gay or funny haha (full quote)
jonny1972 Poor littler feller (full quote)
jonny1972 do you think you'll kill again (full quote)